Весна — унікальна пора року. На відміну від літа, осені та зими саме весна кардинально змінює природу. Уявіть, ще вчора лежав сніг, і шуміла хуртовина, а сьогодні — квітне черемшина і яскраво світить сонце. Навесні люди ніби скидають з себе ланцюги, легко одягаються, прагнуть бути ближче до природи, стають щасливими і безтурботними, значно частіше закохуються.Саме цієї прекрасної пори продовжується робота нашого клубу.
Не є секретом, що особливе (а нерідко — визначальне) місце в просуванні товару на ринок займає реклама цього товару. Тому в бізнес-плані ,над яким продовжують працювати члени клубу Ш К П «Грант», розказано про те, яким чином потенційний споживач дізнається про появу на ринку нового товару: телевізійна реклама і реклама на радіо, реклама в ЗМІ, реклама в Інтернет, реклама на розтяжках, рекламні акції та кампанії, і т. д.У деяких випадках можна напряму повідомляти споживачам про появу на ринку нового товару.
Васківчук Андрій наголосив на ще один важливий момент, що стосується стратегії просування товарів (робіт, послуг) на ринок — це стимулювання збуту продукції,адже способів стимулювання збуту в даний час існує безліч. Серед найбільш популярних можна відзначити наступні: застосування систем знижок, реалізація «трьох товарів за ціною двох», доставка товарів безпосередньо до споживача, і т.п.
Васківчук Андрій наголосив на ще один важливий момент, що стосується стратегії просування товарів (робіт, послуг) на ринок — це стимулювання збуту продукції,адже способів стимулювання збуту в даний час існує безліч. Серед найбільш популярних можна відзначити наступні: застосування систем знижок, реалізація «трьох товарів за ціною двох», доставка товарів безпосередньо до споживача, і т.п.
Кристафович Томас наголосив, що виробництво і збут цілого ряду товарів (у першу чергу — технічного призначення), має на увазі їх післяпродажний супровід (ремонт, гарантійне та сервісне обслуговування, тощо). Якщо у вас по всьому регіону збуту є в два рази більше сервісних центрів, ніж у вашого основного конкурента, то це буде потужним стимулом для споживачів купувати саме вашу продукцію, і про це необхідно неодмінно згадати в бізнес-плані.
Правда, не варто забувати, що зміст великої кількості сервісних центрів може виявитися нерентабельним, тому тут потенційний інвестор (діловий партнер) може задати пару несподіваних питань.
Правда, не варто забувати, що зміст великої кількості сервісних центрів може виявитися нерентабельним, тому тут потенційний інвестор (діловий партнер) може задати пару несподіваних питань.
Антоняк Маряна наголосила, що одним з найбільш цікавих інформаційних блоків будь-якого бізнес-плану є опис конкурентів і аналіз їхніх нинішніх і майбутніх можливостей. Відзначила, що деякі інвестори переходять до вивчення даного блоку, навіть не ознайомившись повністю з описом пропонованого товару (роботи, послуги).
У першу чергу слід навести повний список основних конкурентів із зазначенням їх найменування, і, по можливості — місця розташування. Далі слід виділити сильні і слабкі сторони кожного конкурента. Цей аналіз повинен бути детальним і об’єктивним.
У першу чергу слід навести повний список основних конкурентів із зазначенням їх найменування, і, по можливості — місця розташування. Далі слід виділити сильні і слабкі сторони кожного конкурента. Цей аналіз повинен бути детальним і об’єктивним.
Житарюк Тарас висловлював свої ідеї як почати працювати на власному вантажному автомобілі,адже сьогодні потрапити в транспортний бізнес прагнуть не тільки люди, у яких про нього мається певне уявлення, але також і величезне число тих, хто просто вирішив вкластися в досить вигідне підприємство. Першим буде попросту безглуздо давати які-небудь поради — такі відмінно все знають самі, а ось для других, не завадило б надати декілька ділових ідей.
Прокопюк Анжеліка розповіла присутнім про формування стратегії просування товарів на ринку(матеріали див.Навчальні матеріали)
Носей Інна підготувала повідомлення про планування товарів-як систематичне прийняття рішень з усіх аспектів(матеріали див.Навчальні матеріали)
Немає коментарів:
Дописати коментар