Звіти

Звіт
регіонального координатора
про роботу шкільних клубів підприємництва в області

1. Область Чернівецька
2. Список шкільних клубів підприємництва області

Навчальний заклад
Опікуни клубу
Кількість учасників
 1
Чернівецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №37
Олянич Олена Миколаївна
Оробець Ольга Ігорівна
12
 2
Чернівецький ліцей №1 матема-тичного та економічного профілів
Орленко Жанна Вікторівна Мензак Олена Василівна
14
 3
Заставнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Матейчук Тетяна Вікторівна
Чередюк Оксана Василівна
11
 4
Кам'янська ЗОШ І-ІІІ ступенів Сторожинецького району
Гідора Марія  Іллівна
Попович  Крістіна Анатоліївна
12
 5
Коболчинський ЗНЗ Cокирянського району
Шпанюк Юлія Петрівна
Николайко Антоніна Іванівна
10
 6
Купський НВК Глибоцького району
Цибуляк Олена Григорівна Хоміцька Людмила Анатоліївна
12
 7
Лужанський ЗНЗ І – ІІІ ступенів Кіцманського району
Одовійчук Олесю Корніївну
Ріпку Наталію Корнелівну
10
 8
Підзахаричівський НВК Путильського району
Різун Надія Петрівна
Томнюк Наталя Михайлівна
12
 9
Зарожанський НВК
Хотинського району
Кравецька Людмила Іванівна Гончар Олена Миколаївна
11
 10
Вижницька гімназія
Чорнокожа Ольга Володимирівна
Фуштей Євгенія Володимирівна
12
Всього
116


Опишіть головні результати діяльності шкільних клубів підприємництва у Вашій області за минулий рік, а також заплановані заходи у цьому році

В Чернівецькій області в 2012 головними результатами проекту були:

  • Створення шкільних клубів в 10 навчальних закладах, охоплено 116 учнів 7-11 класів
  • Кожним шкільним клубом розроблено Статут діяльності та плани роботи.
  • Створено регіональний та 10 шкільних блогів, на яких висвітлюються основні події діяльності шкільних клубів
  • Запроваджено системне профконсультування з учасниками клубу. В кожному закладі проведено по 8 групових консультацій. З кожною дитиною проведено психодіагностичну роботу з визначення підприємницьких якостей і здібностей
  • Учасники клубів ознайомилися з правилами гри «Cashlow» та розпочали розвивати свою підприємницьку компетентність. В клубах проведені змагання в межах малого кола
  • Опікуни організували для учасників клубів екскурсії в банки, приватні підприємства
  • В клубах провели економічні ігри «Ринок яблук», «Книжкова фабрика», «Фабрика піци», «Іграшки»
  • В листопаді 2012 в усіх клубах проведено День підприємництва, в рамках якого на засідання клубу були запрошені місцеві підприємці
Основні плани ШКП на 2013:  
  • Створити портфоліо на кожного учасника клубу
  • Розробити клубні та особисті бізнес-плани учасників
  • Організувати співпрацю з місцевими приватними підприємцями з метою реалізації бізнес-планів
  • Складання професіограм професій сфери бізнесу і фінансів
  • Проведення конкурсу серед учасників клубів «Алгоритм власної справи»
  • Проведення майстер-класів з підготовки комплекту документів для відкриття власної справи
  • Проведення захистів проектів з бізнес-планування “Бізнес-life”
  • Організація та проведення екскурсій на приватні підприємства малого і середнього бізнесу
  • Проведення економічних ігор з учасниками
  • Проведення індивідуальних та групових профконсультацій з учасниками, визначення найоптимальнішої для учня професійної діяльності
 
ЗВІТ
ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ОПІКУНІВ ШКІЛЬНИХ КЛУБІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА
 
ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я: Куриш Наталія
ТЕМА ЗАНЯТЬ: Навчальний тренінг для опікунів Шкільних клубів підприємництва з економіки
МІСЦЕ НАВЧАННЯ: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, аудиторія №3
КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ В НАВЧАННЯ: 10 учителів
КІЛЬКІСТЬ ГОДИН НАВЧАННЯ: 10 годин
ЦІЛІ НАВЧАННЯ: Формування мотиваційних можливостей та практичних навичок роботи вчителів у Шкільних клубах підприємництва, розвиток підприємницьких компетентностей вчителів та збагачення професійних напрацювань в галузях економіки та педагогіки.
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ (У ДОДАТКУ): Додається.
МЕТОДИКИ, ЯКІ БУЛИ ВИКОРИСТАНІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
У ході проведенного навчання було використано тренінгові форми роботи, проведено майстер-клас з використання активних форм та методів у навчанні підприємництву, організовано симуляційні ігри, економічні вправи, проведено практичне заняття по скаданню бізнес-плану та побудови профілю компетентностей і навчання грі Cahs flow.
 
ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я: Романовська Діана
ТЕМА ЗАНЯТЬ: Навчальний тренінг для опікунів Шкільних клубів підприємництва з профорієнтації та психології
МІСЦЕ НАВЧАННЯ: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, аудиторія №3
КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ В НАВЧАННЯ: 10 психологів
КІЛЬКІСТЬ ГОДИН НАВЧАННЯ: 10 годин
ЦІЛІ НАВЧАННЯ: Формування мотиваційних можливостей та практичних навичок роботи психололгів у Шкільних клубах підприємництва, оволодіння технологіями організації профорієнтаційної роботи (діагностування, консультування, корекційного спрямування) та психологічного супроводу учасників ШКП (формування групи, пізнання себе та розвиток потенціалу проактивності).
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ (У ДОДАТКУ): Додається.
МЕТОДИКИ, ЯКІ БУЛИ ВИКОРИСТАНІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ 
У ході проведенного навчання було використано тренінгові форми роботи, проведено майстер-клас з використання активних форм та методів у навчанні підприємництву, психологічні вправи, проведено практичне заняття по здійсненню профорієнтаційної діагностики, скаданню та побудови портфоліо учня, застосована дидактична симуляційна гра Cahs flow з розвитку підприємницького мислення.

ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я: Безручак Людмила
ТЕМА ЗАНЯТЬ: Навчальний тренінг для опікунів Шкільних клубів підприємництва з ІКТ
МІСЦЕ НАВЧАННЯ: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, аудиторія №24
КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ В НАВЧАННЯ: 20 учителів
КІЛЬКІСТЬ ГОДИН НАВЧАННЯ: 10 годин
ЦІЛІ НАВЧАННЯ: Формування рефлексії у блозі та практичних навичок спілкування у блозі, Застосування безпеки дітей в Інтернеті при розміщенні інформації.
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ (У ДОДАТКУ): Додається.
МЕТОДИКИ, ЯКІ БУЛИ ВИКОРИСТАНІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
У ході проведенного навчання було використано інформаційно-комунікаційні технології для висвітлювання результатів свого навчання та праці, різноманітні інструменти для групової роботи та спільного онлайнового планування, можливість ділитися думками та особистими напрацюваннями з усіма учасниками проекту, проведено спілкування учасників та організаторів проекту.
       
 ПІДСУМОК РЕЗУЛЬТАТІВ ЗВОРОТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ,
ОТРИМАНОЇ ВІД УЧАСНИКІВ І ЕТАПУ НАВЧАННЯ – 17.10.2012
 
        В анкетування взяли участь 20 осіб – учасників проекту з Чернівецької області. Результати анкетування показали наступне: 65% учасників проекту беззаперечно відмітили, що майстер класи тренерів проекту допомогли їм поглибити та впорядкувати знання по даній темі, 35% учасників визначили, що скоріше так і було. 90% - відмітили, що майстер-класи допомогли розвинути практичні навички, пов’язані з темою занять, що характеризує позитивну динаміку у сприйнятті змісту даного проекту.
        Спосіб проведення занять заохотив до активної участі 85%, учасників. На питання щодо оцінки корисності навчальних матеріалів, отримали такі відповіді: корисні– 90%, скоріше так – 10%.
        Стандарти проживання, харчування та обладнання були оцінені учасниками навчального семінару-тренінгу наступним чином: більшість відповідей (75%) має позитивний характер – задоволені на 5 балів. 25% - відповіли, що скоріше так.
    Найбільше сподобалося учасникам навчального тренінгу наступне: використання різноманітних методів групової роботи, ігрова методика проведення навчання, професійність та стиль викладення матеріалів тренерами, цінний та корисний методичний матеріал для проведення роботи, практична спрямованість інформації та забезпечення навчальними матеріалами. Майстер-класи п. Катаржини та п. Здіслави.
     В результаті аналізу основних труднощів при проведенні навчального семінару було встановлено, що 70% учасникам нічого не заважало, 20% учасників було визначено, що їм не вистачало особистісного простору, із-за тісних навчальних кімнат. Одній особі не вистачало знань з економіки, і ще одній не вистачало знань з психології, що трохи заважало ефективно працювати на уроках. Окремими особами було відзначено чудове технічне та матеріальне забезпечення проекту, відзначено високу інтенсивність навчальних занять.
          Більшістю учасників були висловлені пропозиції керівникам проекту:
1. Організувати співпрацю та обмін досвідом між польськими та українськими клубами із виїздом до Польши.
2. Продовжити та поглибити вивчення Польського досвіду організації ШКП.
90% учасників дали найвищу оцінку проведеним у проекті заняттям. 
      Отже, середня оцінка якості проведення занять - 4, 9 бали за п’ятибальної шкалою оцінювання. 
 
ОТРИМАНОЇ ВІД УЧАСНИКІВ ІІ ЕТАПУ НАВЧАННЯ – 30.10.-01.11.2012:
ВЧИТЕЛІВ ЕКОНОМІКИ ТА ПСИХОЛОГІВ - 30.10.2012 р.
 
        В анкетування взяли участь 20 осіб – учасників проекту з Чернівецької області. Результати анкетування показали наступне: 70% учасників проекту беззаперечно відмітили, що майстер класи тренерів проекту допомогли їм поглибити та впорядкувати знання по даній темі, 30% учасників визначили, що скоріше так і було. 95% - відмітили, що майстер-класи допомогли розвинути практичні навички, пов’язані з темою занять, що характеризує позитивну динаміку у сприйнятті змісту даного проекту.
       Спосіб проведення занять заохотив до активної участі 80% учасників. На питання щодо оцінки корисності навчальних матеріалів, отримали такі відповіді: корисні – 90%, скоріше так – 10%.   Учасникам навчального тренінгу найбільше сподобалося використання інформаційно-комунікаційних технологій для висвітлювання результатів свого навчання та праці, різноманітні інструменти для групової роботи та спільного онлайнового планування, можливість ділитися думками та особистими напрацюваннями з усіма учасниками проекту, практична спрямованість інформації та забезпечення навчальними матеріалами.
     В результаті аналізу основних труднощів при проведенні навчального семінару було встановлено, що 70% учасників нічого не заважало,30% учасників визначили, що їм бракувало початкових знань з інформаційно-комунікаційних технологій . Відзначено високий рівень технічного та матеріального забезпечення проекту.
        Більшістю учасників були висловлені пропозиції щодо організації онлайн спілкування для надання консультаційної допомоги експертами проекту та обміну досвідом між клубами. 85% учасників дали найвищу оцінку проведеним у проекті заняттям.
     Отже, середня оцінка якості проведення занять - 4, 8 бали за п’ятибальної шкалою оцінювання. Анкетування проходило в електронному вигляді на блозі Інституту післядипломної педагогічної освіти за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Паперового варіанту анкет експертом не додається.   

 ОТРИМАНОЇ ВІД ПСИХОЛОГІВ - 31.10.2012 р.
 
       В анкетування 31.10.2012 взяли участь 10 осіб – учасників проекту, практичних психологів з Чернівецької області. Результати анкетування показали наступне: 100% учасників проекту беззаперечно відмітили, що майстер клас тренера проекту допоміг їм поглибити та впорядкувати знання по даній темі. 90% - відмітили, що навчання допомогло розвинути практичні навички, пов’язані з темою занять, а 10% визначились, що майже допомогли – на 9 балів за 10-бальною системою.
        Спосіб проведення занять заохотив до активної участі 90%, учасників. Усіма психологами, на 100%, було оцінено корисність навчальних матеріалів навчального семінару-тренінгу.
       Стандарти проживання, харчування та обладнання були оцінені учасниками навчального семінару-тренінгу наступним чином: більшість відповідей (70%) має позитивний характер – задоволені, 20% - відповіли, що скоріше так.
    Найбільше сподобалося учасникам навчального тренінгу практична спрямованість інформації та забезпечення цінним психологічним інструментарієм, психологічні вправи та ігри, спрямовані на розвиток професійного самовизначення, підприємливості.
     В результаті аналізу основних труднощів при проведенні навчального семінару було встановлено, що 90% учасникам нічого не заважало. Одна особа відзначила велике навантаження на навчальних заняттях, їй це було складно.
         Окремими учасниками були висловлені пропозиції тренерам проекту:
1. Розміщувати подану інформацію на сайті проекту.
2. Побажання отримати супровідний наочний матеріал для роботи.
3. Продовжити та поглибити вивчення Польського досвіду організації ШКП. 90% учасників дали найвищу оцінку проведеним у проекті заняттям.
 Отже, середня оцінка якості проведення занять - 4, 9 бали за п’ятибальної шкалою оцінювання. 
 
ОТРИМАНОЇ ВІД ВЧИТЕЛІВ ЕКОНОМІКИ - 01.11.2012 р.
 
         В анкетування взяли участь 10 осіб – учителів економіки учасників проектів проекту з Чернівецької області. Результати анкетування показали наступне: 80% учасників проекту беззаперечно відмітили, що майстер класи тренерів проекту допомогли їм поглибити та впорядкувати знання по даній темі, 20% учасників визначили, що скоріше так і було. 80% - відмітили, що майстер-класи допомогли розвинути практичні навички, пов’язані з темою занять, що характеризує позитивну динаміку у сприйнятті змісту даного проекту.
          Спосіб проведення занять заохотив до активної участі 100%, учасників. На питання щодо оцінки корисності навчальних матеріалів, отримали такі відповіді: корисні– 100%.
         Проведенням занять учасники задоволені і оцінили 100% в 5 балів. Обладнання та умови занять були оцінені учасниками навчального семінару-тренінгу - 80% – задоволені , 20% - відповіли, що скоріше так.
    Найбільше сподобалося учасникам навчального тренінгу наступне: використання різноманітних методів групової роботи, ігрова методика проведення навчання, практичне спрямування навчань, професійність та стиль викладення матеріалів тренерами, актуальність навчального матеріалу для проведення роботи,використання інноваційних підходів до проведення занять та проведення майстер-класів.
      В результаті аналізу основних труднощів при проведенні навчального семінару було встановлено, що 90% учасникам нічого не заважало, 10% учасників було визначено, що вона отримала дуже багато інформації за короткий час.
          Більшістю учасників були висловлені пропозиції керівникам проекту:
1. Організувати співпрацю та обмін досвідом між польськими та українськими клубами із виїздом до Польщі.
2. Отримати на українській мові умови гри Cahs flow. 100% учасників дали найвищу оцінку проведеним у проекті заняттям. Отже, середня оцінка якості проведення занять -5балів за п’ятибальної шкалою оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар